header
 
projecten fotografie over_mij contact
logo            
           
 
 
           
terug

Roetz-bikes
       
           
 
       
Roetz_logo
     
     
     
  Roetz_homepage
Roetz_website_uitgelicht
     
     
     
  Roetz_ecodesign
     
     
     
  Roetz_contact
     
   
 

Voor Roetz schreef ik het marketing- en communicatieplan voor de introductie en het laden van de naamsbekendheid van de 'nieuwe' ecodesign fiets op de Nederlandse markt. Aan de hand van een concurrentieanalyse en het in kaart brengen van de bijzondere eigenschappen van Roetz bepaalde ik de pijlers van het onderscheidend vermogen ten behoeve van de positionering van Roetz-bikes: Roetz, niet zómaar een fiets.

Tevens ontwierp ik het logo en de website.

     
logo_cv Roetz-bikes / marketing- en communicatieplan, positionering / marktonderzoek, doelgroepanalyse + moodboards, advies, ontwerp logo, (interactie en visueel) ontwerp website, fotografie / 2011